Oferty pracy

praca na ½ etatu

Miejsce pracy: Poznań Antoninek

Zakres obowiązków:

  • administracyjna obsługa sekretariatu, firmy i gości,
  • organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych (m. in. rezerwacja noclegów, zamawianie taksówek),
  • dostarczanie dokumentów i materiałów do współpracujących firm,
  • współpraca z kurierami oraz dostawcami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • gotowość do pracy na rzecz innych działów (zadania poza administracyjne).

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, skrupulatność,
  • chęć i zaangażowanie w rozwiązywanie postawionych zadań,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • dobra znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • czynne prawo jazdy kat.B,
  • wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków i warunki pracy zostaną szczegółowo omówione w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie rodzinnej z ponad 20–letnim doświadczeniem na rynku,
  • Udział w projektach o zasięgu globalnym,
  • Wsparcie w rozwoju umiejętności,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
  • Możliwość skorzystania z pozapłacowych benefitów pracowniczych (multisport, ubezpieczenie medyczne, lekcje j.angielskiego).

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: praca[at]comp-win.pl
Entuzjazm, zaangażowanie i poczucie humoru są zawsze dodatkowymi atutami.
Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

  • opieka nad naszymi stronami www i blogiem: stała modernizacja zgodnie z trendami – współpraca z firmami zewnętrznymi
  • zarządzanie kanałami social media – Facebook, LinkedIn
  • wsparcie działań sprzedażowych z wykorzystaniem różnych kanałów
  • budowanie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz realizowanie zadań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku naszej firmy
  • tworzenie materiałów promocyjnych
  • współpraca z dziennikarzami, agencjami
  • przygotowywanie i koordynacja akcji marketingowych oraz eventów
  • analiza, wyciąganie wniosków i wdrażanie odpowiednich działań na podstawie Google Analytics
  • tworzenie i kontrola budżetów marketingowych
  • badanie opinii i potrzeb klientów

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w pisaniu artykułów, redagowaniu tekstów
  • doświadczenie w zarządzaniu profilami Facebook, LinkedIn
  • doświadczenie w pracy w środowisku Word Press
  • doświadczenie w tworzeniu nowych koncepcji marketingowych
  • biegła znajomość narzędzi Google Analytics
  • umiejętność kreatywnego tworzenia estetycznych treści i materiałów
  • mile widziana znajomość programów graficznych
  • wysoka komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • samodzielność oraz dobra organizacja pracy
  • język angielski – biegłość zawodowa

Zakres zadań i warunki pracy zostaną szczegółowo omówione podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferujemy:

różnorodne zadania w dynamicznym otoczeniu i możliwość uczestniczenia w tworzeniu innowacyjnych międzynarodowych rozwiązań. Dajemy Ci możliwość realizacji własnych pomysłów, doskonałą atmosferę w nowoczesnych biurach, płaską hierarchię i atrakcyjne wynagrodzenie. Jako firma rodzinna z siedzibą w Polsce reprezentujemy podstawowe wartości neutralności, niezależności, przejrzystości i zrównoważonego rozwoju. Dajemy Ci szansę, abyś czuł się u nas komfortowo, między innymi poprzez: lekcje języka angielskiego, opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny lub partnera, kartę Multisport.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: praca@comp-win.pl
Entuzjazm, zaangażowanie i poczucie humoru są zawsze dodatkowymi atutami.
Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.

Work Place: Poznań

 

Your role:

  • analysis of functional requirements and their translation into a solution concept,
  • creation of solution design (system functions, reports, interfaces to external systems),
  • implementation, testing and training,
  • cooperation with the development team in the process of software development,
  • planning and coordinating changes in systems

We expect:

  • practical experience in requirements gathering and analysis, management and change management
  • experience in business requirements translations for IT teams
  • very organized person and adaptable with an outstanding attention to detail
  • professional approach to work, strong sense of responsibility to the customer
  • ability to documenting requirements which are understandable by both business and technical users
  • very good interpersonal and communications skills
  • excellent analytical skills
  • project coordination skills
  • fluent in English (must)
  • knowledge of logistics would be an advantage
  • drive licence

These terms of reference and working conditions will be discussed in detail during the interview.

We offer:

  • Working for a company with more than 20 years of experience on the market
  • participation in interesting international projects
  • support for skills development
  • job contract
  • we give you every chance to make you feel comfortable with us, among others: English lessons, medical care for you and your family or partner, Multisport card

Enthusiasm, commitment and a sense of humour are always additional assets.

We reserve the right to contact only selected persons.

Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • Pracę w firmie z ponad 20–letnim doświadczeniem na rynku,
  • Udział w ciekawych międzynarodowych projektach,
  • Wsparcie w rozwoju umiejętności,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość skorzystania z pozapłacowych benefitów pracowniczych (multisport, ubezpieczenie zdrowotne oraz na życie, lekcje języka angielskiego i wiele innych).

Zakres obowiązków:

  • Świadczenie wsparcia dla klientów specjalistycznych aplikacji logistycznych (po przejściu niezbędnych szkoleń wewnętrznych),
  • Przyjmowanie zgłoszeń (e-mail i telefon),
  • Dokumentowanie zgłoszeń,
  • Diagnoza usterek technicznych na podstawie istniejących procedur,
  • Wykonywanie korekt w bazach danych klientów,
  • Przeprowadzanie testów aplikacji,
  • Wsparcie w procesach wdrożeniowych,
  • Tworzenie dokumentacji systemowej,
  • Przeprowadzanie szkoleń dla kluczowych użytkowników klienta.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub znajomość branży IT oraz transportowo-logistycznej,
  • Umiejętność sprawnej komunikacji w mowie i piśmie w języku angielskim (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
  • Wysoka komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętność posługiwania się aplikacjami biurowymi (MS Office, OpenOffice),
  • Wiedza w zakresie budowy systemów IT,
  • Podstawowa znajomość języka SQL i HTML,
  • Samodzielność oraz dobra organizacja pracy,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Gotowość do podjęcia pracy w wymiarze 1 etat (praca w godz. 8:00 – 16:00 i 10:00 – 18:00) oraz z czasem w systemie zmianowym.

Entuzjazm, zaangażowanie i poczucie humoru są zawsze dodatkowymi atutami.

Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.

Zakres obowiązków i warunki pracy zostaną szczegółowo omówione w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:

  • Pracę w firmie z ponad 20–letnim doświadczeniem na rynku,
  • Udział w projektach dla dużych klientów krajowych i zagranicznych,
  • Wsparcie w rozwoju umiejętności,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość skorzystania z pozapłacowych benefitów pracowniczych (multisport, ubezpieczenie zdrowotne oraz na życie, lekcje języka angielskiego i wiele innych).

Zakres obowiązków:

Wsparcie działań wewnętrznych działu w zakresie:

  • konfiguracji procesów wg wyznaczonych scenariuszy,
  • weryfikacji i testowania nowych rozwiązań,
  • udział we wdrożeniach.

Wymagania:

  • Umiejętność logicznego myślenia,
  • Podstawowa znajomość SQL,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi Ms Excel na poziomie wbudowanych funkcji,
  • Podstawowa znajomość dowolnego strukturalnego języka programowania (preferowany php),
  • Umiejętność analizy kodu programów,
  • Komunikatywność,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Poczucie humoru.

Entuzjazm, zaangażowanie i poczucie humoru są zawsze dodatkowymi atutami.

Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.

Zakres obowiązków i warunki pracy zostaną szczegółowo omówione w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

Miejsce pracy: Poznań (Antoninek)

Oferujemy:

  • Pracę w firmie z ponad 20–letnim doświadczeniem na rynku,
  • Udział w ciekawych międzynarodowych projektach,
  • Wsparcie w rozwoju umiejętności,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość skorzystania z pozapłacowych benefitów pracowniczych (multisport, ubezpieczenie zdrowotne oraz na życie, lekcje języka angielskiego i wiele innych).

Zakres obowiązków:

  • Rozbudowa i zarządzanie hurtownią danych 4PL,
  • Integracja danych z różnych źródeł i systemów,
  • Projektowanie, opracowywanie i tworzenie raportów i pulpitów nawigacyjnych w TIBCO Talend i Jaspersoft,
  • Optymalizacja i automatyzacja wewnętrznych i zewnętrznych raportów oraz pulpitów nawigacyjnych,
  • Definicja procesów ETL,
  • Modelowanie procesów i dokumentacja aplikacji,
  • Wsparcie techniczne w optymalizacji procesów operacyjnych,
  • Prowadzenie podprojektów lub wsparcie projektów w sprawach technicznych i merytorycznych,

Wymagania:

  • Dyplom ukończenia studiów wyższych w dziedzinie informatyki, informatyki biznesowej lub inne odpowiednie doświadczenie zawodowe,
  • Doświadczenie w zarządzaniu danymi, modelowaniu danych i hurtowni danych (preferowana znajomość Data Vault),
  • Dobra znajomość SQL, potwierdzona certyfikatem,
  • Wiedza z zakresu skryptów z Powershell i JAVA,
  • Wiedza praktyczna z zakresu wykorzystania narzędzi business intelligence (najlepiej TIBCO Talend lub Jaspersoft),
  • Wysoki poziom samodzielności oraz dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność komunikowania się z krajowymi i zagranicznymi zespołami projektowymi, partnerami i klientami.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,
  • Niezawodna, zmotywowana i wysoce zaangażowana osobowość,
  • Wiedza z zakresu logistyki będzie dodatkowym atutem.

Zakres obowiązków i warunki pracy zostaną szczegółowo omówione w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

Entuzjazm, zaangażowanie i poczucie humoru są zawsze dodatkowymi atutami.

Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.

Do aplikacji prosimy załączyć CV.

Miejsce pracy: Poznań (Antoninek)

Opis stanowiska

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników specjalistycznych aplikacji obsługi spedycji (po przejściu niezbędnych szkoleń wewnętrznych)
  • świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie IT - system Windows, aplikacje biurowe
  • przygotowywanie nowych stanowisk pracy / konfigurowanie stacji roboczych i oprogramowania
  • monitorowanie i rozwiązanie problemów w infrastrukturze IT (systemy Windows/Linux, sieci LAN/WLAN, Baza danych MySQL)
  • diagnozowanie problemów sprzętu oraz wymianę wadliwych podzespołów
  • przyjmowanie zgłoszeń (e-mail lub telefonicznie)
  • dokumentowanie zgłoszeń

Dołączając do naszego zespołu Helpdesk nauczysz się:

  • tworzenia kopii bezpieczeństwa, naprawy systemów za pomocą podstawowych funkcji oraz zewnętrznych narzędzi
  • administrowania systemem Windows
  • rozwiązywania problemów sieciowych
  • automatyzacji powtarzalnych czynności
  • podstaw Linux’a
  • i wielu innych przydatnych umiejętności z zakresu IT

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • umiejętność komunikacji interpersonalnej, w szczególności prowadzenia rozmów telefonicznych
  • dobrej znajomości systemu Windows z punktu widzenia użytkownika
  • podstawowej umiejętności diagnozowania problemów sprzętowych
  • umiejętności samodzielnego wyszukiwania informacji o zaistniałym problemie
  • umiejętność posługiwania się aplikacjami biurowymi (MS Office, OpenOffice)
  • gotowość do podjęcia pracy w wymiarze 1 etat (praca w godz. 8:00 - 16:00 lub 7:30 - 15:30)
  • chęci rozwoju oraz umiejętności pracy w zespole

Oferujemy:

  • Pracę w firmie z ponad 20–letnim doświadczeniem na rynku
  • Udział w projektach dla dużych klientów krajowych i zagranicznych
  • Wsparcie w rozwoju umiejętności
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania
  • Możliwość skorzystania z pozapłacowych benefitów pracowniczych (multisport, ubezpieczenie medyczne, lekcje j.angielskiego)

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie ankiety 

Zakres obowiązków i warunki pracy zostaną szczegółowo omówione w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

Entuzjazm, zaangażowanie i poczucie humoru są zawsze dodatkowymi atutami.

Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.

Do aplikacji prosimy załączyć CV

 
 

Oferty pracy

praca na ½ etatu

Miejsce pracy: Poznań Antoninek

Zakres obowiązków:

  • administracyjna obsługa sekretariatu, firmy i gości,
  • organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych (m. in. rezerwacja noclegów, zamawianie taksówek),
  • dostarczanie dokumentów i materiałów do współpracujących firm,
  • współpraca z kurierami oraz dostawcami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • gotowość do pracy na rzecz innych działów (zadania poza administracyjne).

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, skrupulatność,
  • chęć i zaangażowanie w rozwiązywanie postawionych zadań,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • dobra znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • czynne prawo jazdy kat.B,
  • wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków i warunki pracy zostaną szczegółowo omówione w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie rodzinnej z ponad 20–letnim doświadczeniem na rynku,
  • Udział w projektach o zasięgu globalnym,
  • Wsparcie w rozwoju umiejętności,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
  • Możliwość skorzystania z pozapłacowych benefitów pracowniczych (multisport, ubezpieczenie medyczne, lekcje j.angielskiego).

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: praca[at]comp-win.pl
Entuzjazm, zaangażowanie i poczucie humoru są zawsze dodatkowymi atutami.
Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

  • opieka nad naszymi stronami www i blogiem: stała modernizacja zgodnie z trendami – współpraca z firmami zewnętrznymi
  • zarządzanie kanałami social media – Facebook, LinkedIn
  • wsparcie działań sprzedażowych z wykorzystaniem różnych kanałów
  • budowanie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz realizowanie zadań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku naszej firmy
  • tworzenie materiałów promocyjnych
  • współpraca z dziennikarzami, agencjami
  • przygotowywanie i koordynacja akcji marketingowych oraz eventów
  • analiza, wyciąganie wniosków i wdrażanie odpowiednich działań na podstawie Google Analytics
  • tworzenie i kontrola budżetów marketingowych
  • badanie opinii i potrzeb klientów

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w pisaniu artykułów, redagowaniu tekstów
  • doświadczenie w zarządzaniu profilami Facebook, LinkedIn
  • doświadczenie w pracy w środowisku Word Press
  • doświadczenie w tworzeniu nowych koncepcji marketingowych
  • biegła znajomość narzędzi Google Analytics
  • umiejętność kreatywnego tworzenia estetycznych treści i materiałów
  • mile widziana znajomość programów graficznych
  • wysoka komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • samodzielność oraz dobra organizacja pracy
  • język angielski – biegłość zawodowa

Zakres zadań i warunki pracy zostaną szczegółowo omówione podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferujemy:

różnorodne zadania w dynamicznym otoczeniu i możliwość uczestniczenia w tworzeniu innowacyjnych międzynarodowych rozwiązań. Dajemy Ci możliwość realizacji własnych pomysłów, doskonałą atmosferę w nowoczesnych biurach, płaską hierarchię i atrakcyjne wynagrodzenie. Jako firma rodzinna z siedzibą w Polsce reprezentujemy podstawowe wartości neutralności, niezależności, przejrzystości i zrównoważonego rozwoju. Dajemy Ci szansę, abyś czuł się u nas komfortowo, między innymi poprzez: lekcje języka angielskiego, opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny lub partnera, kartę Multisport.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: praca@comp-win.pl
Entuzjazm, zaangażowanie i poczucie humoru są zawsze dodatkowymi atutami.
Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.

Work Place: Poznań

 

Your role:

  • analysis of functional requirements and their translation into a solution concept,
  • creation of solution design (system functions, reports, interfaces to external systems),
  • implementation, testing and training,
  • cooperation with the development team in the process of software development,
  • planning and coordinating changes in systems

We expect:

  • practical experience in requirements gathering and analysis, management and change management
  • experience in business requirements translations for IT teams
  • very organized person and adaptable with an outstanding attention to detail
  • professional approach to work, strong sense of responsibility to the customer
  • ability to documenting requirements which are understandable by both business and technical users
  • very good interpersonal and communications skills
  • excellent analytical skills
  • project coordination skills
  • fluent in English (must)
  • knowledge of logistics would be an advantage
  • drive licence

These terms of reference and working conditions will be discussed in detail during the interview.

We offer:

  • Working for a company with more than 20 years of experience on the market
  • participation in interesting international projects
  • support for skills development
  • job contract
  • we give you every chance to make you feel comfortable with us, among others: English lessons, medical care for you and your family or partner, Multisport card

Enthusiasm, commitment and a sense of humour are always additional assets.

We reserve the right to contact only selected persons.

Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • Pracę w firmie z ponad 20–letnim doświadczeniem na rynku,
  • Udział w ciekawych międzynarodowych projektach,
  • Wsparcie w rozwoju umiejętności,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość skorzystania z pozapłacowych benefitów pracowniczych (multisport, ubezpieczenie zdrowotne oraz na życie, lekcje języka angielskiego i wiele innych).

Zakres obowiązków:

  • Świadczenie wsparcia dla klientów specjalistycznych aplikacji logistycznych (po przejściu niezbędnych szkoleń wewnętrznych),
  • Przyjmowanie zgłoszeń (e-mail i telefon),
  • Dokumentowanie zgłoszeń,
  • Diagnoza usterek technicznych na podstawie istniejących procedur,
  • Wykonywanie korekt w bazach danych klientów,
  • Przeprowadzanie testów aplikacji,
  • Wsparcie w procesach wdrożeniowych,
  • Tworzenie dokumentacji systemowej,
  • Przeprowadzanie szkoleń dla kluczowych użytkowników klienta.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub znajomość branży IT oraz transportowo-logistycznej,
  • Umiejętność sprawnej komunikacji w mowie i piśmie w języku angielskim (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
  • Wysoka komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętność posługiwania się aplikacjami biurowymi (MS Office, OpenOffice),
  • Wiedza w zakresie budowy systemów IT,
  • Podstawowa znajomość języka SQL i HTML,
  • Samodzielność oraz dobra organizacja pracy,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Gotowość do podjęcia pracy w wymiarze 1 etat (praca w godz. 8:00 – 16:00 i 10:00 – 18:00) oraz z czasem w systemie zmianowym.

Entuzjazm, zaangażowanie i poczucie humoru są zawsze dodatkowymi atutami.

Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.

Zakres obowiązków i warunki pracy zostaną szczegółowo omówione w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:

  • Pracę w firmie z ponad 20–letnim doświadczeniem na rynku,
  • Udział w projektach dla dużych klientów krajowych i zagranicznych,
  • Wsparcie w rozwoju umiejętności,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość skorzystania z pozapłacowych benefitów pracowniczych (multisport, ubezpieczenie zdrowotne oraz na życie, lekcje języka angielskiego i wiele innych).

Zakres obowiązków:

Wsparcie działań wewnętrznych działu w zakresie:

  • konfiguracji procesów wg wyznaczonych scenariuszy,
  • weryfikacji i testowania nowych rozwiązań,
  • udział we wdrożeniach.

Wymagania:

  • Umiejętność logicznego myślenia,
  • Podstawowa znajomość SQL,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi Ms Excel na poziomie wbudowanych funkcji,
  • Podstawowa znajomość dowolnego strukturalnego języka programowania (preferowany php),
  • Umiejętność analizy kodu programów,
  • Komunikatywność,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Poczucie humoru.

Entuzjazm, zaangażowanie i poczucie humoru są zawsze dodatkowymi atutami.

Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.

Zakres obowiązków i warunki pracy zostaną szczegółowo omówione w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

Miejsce pracy: Poznań (Antoninek)

Oferujemy:

  • Pracę w firmie z ponad 20–letnim doświadczeniem na rynku,
  • Udział w ciekawych międzynarodowych projektach,
  • Wsparcie w rozwoju umiejętności,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość skorzystania z pozapłacowych benefitów pracowniczych (multisport, ubezpieczenie zdrowotne oraz na życie, lekcje języka angielskiego i wiele innych).

Zakres obowiązków:

  • Rozbudowa i zarządzanie hurtownią danych 4PL,
  • Integracja danych z różnych źródeł i systemów,
  • Projektowanie, opracowywanie i tworzenie raportów i pulpitów nawigacyjnych w TIBCO Talend i Jaspersoft,
  • Optymalizacja i automatyzacja wewnętrznych i zewnętrznych raportów oraz pulpitów nawigacyjnych,
  • Definicja procesów ETL,
  • Modelowanie procesów i dokumentacja aplikacji,
  • Wsparcie techniczne w optymalizacji procesów operacyjnych,
  • Prowadzenie podprojektów lub wsparcie projektów w sprawach technicznych i merytorycznych,

Wymagania:

  • Dyplom ukończenia studiów wyższych w dziedzinie informatyki, informatyki biznesowej lub inne odpowiednie doświadczenie zawodowe,
  • Doświadczenie w zarządzaniu danymi, modelowaniu danych i hurtowni danych (preferowana znajomość Data Vault),
  • Dobra znajomość SQL, potwierdzona certyfikatem,
  • Wiedza z zakresu skryptów z Powershell i JAVA,
  • Wiedza praktyczna z zakresu wykorzystania narzędzi business intelligence (najlepiej TIBCO Talend lub Jaspersoft),
  • Wysoki poziom samodzielności oraz dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność komunikowania się z krajowymi i zagranicznymi zespołami projektowymi, partnerami i klientami.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,
  • Niezawodna, zmotywowana i wysoce zaangażowana osobowość,
  • Wiedza z zakresu logistyki będzie dodatkowym atutem.

Zakres obowiązków i warunki pracy zostaną szczegółowo omówione w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

Entuzjazm, zaangażowanie i poczucie humoru są zawsze dodatkowymi atutami.

Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.

Do aplikacji prosimy załączyć CV.

Miejsce pracy: Poznań (Antoninek)

Opis stanowiska

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników specjalistycznych aplikacji obsługi spedycji (po przejściu niezbędnych szkoleń wewnętrznych)
  • świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie IT - system Windows, aplikacje biurowe
  • przygotowywanie nowych stanowisk pracy / konfigurowanie stacji roboczych i oprogramowania
  • monitorowanie i rozwiązanie problemów w infrastrukturze IT (systemy Windows/Linux, sieci LAN/WLAN, Baza danych MySQL)
  • diagnozowanie problemów sprzętu oraz wymianę wadliwych podzespołów
  • przyjmowanie zgłoszeń (e-mail lub telefonicznie)
  • dokumentowanie zgłoszeń

Dołączając do naszego zespołu Helpdesk nauczysz się:

  • tworzenia kopii bezpieczeństwa, naprawy systemów za pomocą podstawowych funkcji oraz zewnętrznych narzędzi
  • administrowania systemem Windows
  • rozwiązywania problemów sieciowych
  • automatyzacji powtarzalnych czynności
  • podstaw Linux’a
  • i wielu innych przydatnych umiejętności z zakresu IT

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • umiejętność komunikacji interpersonalnej, w szczególności prowadzenia rozmów telefonicznych
  • dobrej znajomości systemu Windows z punktu widzenia użytkownika
  • podstawowej umiejętności diagnozowania problemów sprzętowych
  • umiejętności samodzielnego wyszukiwania informacji o zaistniałym problemie
  • umiejętność posługiwania się aplikacjami biurowymi (MS Office, OpenOffice)
  • gotowość do podjęcia pracy w wymiarze 1 etat (praca w godz. 8:00 - 16:00 lub 7:30 - 15:30)
  • chęci rozwoju oraz umiejętności pracy w zespole

Oferujemy:

  • Pracę w firmie z ponad 20–letnim doświadczeniem na rynku
  • Udział w projektach dla dużych klientów krajowych i zagranicznych
  • Wsparcie w rozwoju umiejętności
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania
  • Możliwość skorzystania z pozapłacowych benefitów pracowniczych (multisport, ubezpieczenie medyczne, lekcje j.angielskiego)

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie ankiety 

Zakres obowiązków i warunki pracy zostaną szczegółowo omówione w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

Entuzjazm, zaangażowanie i poczucie humoru są zawsze dodatkowymi atutami.

Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.

Do aplikacji prosimy załączyć CV

 
 

Jak rekrutujemy