Jak rekrutujemy

Etap 1

Spośród nadesłanych aplikacji wybieramy te, które najbardziej odpowiadają naszym potrzebom.

Etap 2

Rozmowa telefoniczna z rekruterem

Możemy skontaktować się z Tobą telefonicznie. Podczas tej rozmowy zapytamy Cię o Twoje doświadczenia zawodowe, porozmawiamy o Twoich umiejętnościach oraz zweryfikujemy wstępnie Twoją znajomość technologii wymaganych na danym stanowisku. Rozmowa może także odbyć się w języku na którego nacisk kładziemy w ogłoszeniu.

Etap 3

Spotkanie z rekruterem i / lub menedżerem

Na spotkaniu będziesz miał możliwość poznać środowisko i charakter pracy, a także przyszłego szefa. Porozmawiamy o Twojej motywacji do dołączenia do naszego zespołu, chętnie posłuchamy o Twoich największych sukcesach zawodowych oraz zapytamy o obszary do dalszego rozwoju. Teraz też sprawdzamy w rozmowie znajomość języka obcego, jeśli jest on wymagany na stanowisku, na które aplikujesz. Poza pytaniami kierowanymi w Twoją stronę, część spotkania poświęcamy na przedstawienie naszej organizacji i samego stanowiska. Uzupełniamy to, czego nie znalazłeś w ogłoszeniu i odpowiadamy na Twoje pytania.

Etap 4

Może się zdarzyć, że zaprosimy Cię na kolejną rozmowę - z menedżerem/dyrektorem danego obszaru.

Ważne jest dla nas by dać Ci możliwość poznania podczas procesu rekrutacyjnego tych osób, do których będziesz raportował bezpośrednio i pośrednio. Drugie spotkanie ma również charakter wywiadu.

Standardowo, drugie spotkanie jest ostatnim i po nim podejmowana jest decyzja o wyborze osoby do zatrudnienia.

Etap 5

Informacja zwrotna

Niezależnie od wyniku rozmów otrzymasz od nas informację zwrotną po spotkaniu. Jeśli będzie ona pozytywna to w przeciągu kilku dni  skontaktujemy się z Tobą celem wyjaśnienia wszystkich formalności, przekażemy Ci dokumenty niezbędne do zatrudnienia.

Etap 6

Witamy ! Cieszymy się, że do nas dołączyłeś  :)